Cross Over Printed Sleeve Top
Lightweight and comfortable. There were shipping errors, but the company got me taken care of promptly.
8,269 Customer Reviews
•Anaheim, CA
•Member since April 2020
Lightweight and comfortable. There were shipping errors, but the company got me taken care of promptly.
Paid way too much for something I can't return. Completely disappointed.
Not thin and skimpy, they have a nice weight to them Very comfortable and the colors are very pretty! Very happy! Ordered a large but needed to exchange for medium and they did an awesome job helping me with that!
Wish I could leave a review for this shirt, however it was delivered to a home in South Carolina ... I live in Illinois ....
Hi! We are so sorry for our recent shipping issues, we know how annoying this can be but we are so happy that we got this fixed for you and should be receiving your item soon! :) We really appreciate your patience, please reach out to use if you have any other issues or concerns.
I ordered the blush and it's an ugly brown color. Weird material.
Hi! I hope you're having a great day so far! We are so sorry for the recent color issue but we would love to help and make this right. Please contact us at anytime [email protected]
I haven’t received this item.
Hi! I hope you're having a great day so far! We are so sorry for the recent USPS delays due to COVID but we would love to help and make this right. Please contact us at anytime [email protected]
Super cute. Not the length or shape I was anticipating based on the pictures.
This is a flowy shirt, so it does fit larger. Light fabric, perfect for spring/fall. Cute fit and not so thin that it is see through.
I ordered a size L 10/12 and it fit my 8 year old daughter who weighs less than 60lbs. I tried it on and the sleeves went to my mid arm. The length was under my rib cage.
Hi! We are so sorry you didn't love your item but we are so happy that we offered you a full refund to make it right! We care about our customers and please contact us at any time if you have any other issues or questions! :)
very thin material, poor quality very small fit the buttons are fixed and the neck hole is small so pulling it over my head was tight
Hi! We are so sorry you didn't love your item but we are so happy that we offered you a full refund to make it right! We care about our customers and please contact us at any time if you have any other issues or questions! :)
Very comfortable and soft cardigan that washes well.
The sizing is off. I'm usually a small or medium or a 4-6 I ordered the medium and they're very snug Also the tie around the waist shows right through the white fabric leaving it looking lumpy and cheap
I love this top
I purchased the green sweater. Beautiful design and construction, very thin material, loved the buttons, but way too small for me. I usually wear either a medium or small sized shirt (ex: size small in brands like The North Face). I didn't want this to be baggy, so I ordered the small. It is way too small and totally unwearable for me. I would be happy to exchange it for a larger size.
This dip-dyed sweater is very pretty, but it was very large on me. I ordered it in size small. Unfortunately, it was the smallest size available, and I had to return it. I normally wear size 6, small, sometimes medium, so it does run quite large. If you like your tops to fit a little snugly, size down.
I got the teal green and the color was so beautiful in person! I received several compliments at work!