5,828 Customer Reviews
•Cranford, NJ
•Member since September 2017
They feel great so soft. I’ll buy more
So comfortable
I absolutely love this blanket! It is so soft and just the right weight.
This is our second set of these sheets. They wash well and feel extremely comfortable. I plan on replacing all the beds in our home with these soon.
It a good looking set and soft feels good
These are very thin and poor quality. I washed them when I received them and approximately 3 cups of “fluff” came out of them. Disappointed.
Hello, We are extremely sorry about the quality of these sheets. Due to COVID , we had to use other manufacturers to produce these sheets and they were not made to our standards. If you see past reviews, there are nothing but good things to say about them. For the inconvenience, we are offering everyone a full refund of their sheets. Please email us at [email protected] for more information. Thank you, we apologize for any inconvenience.
These sheets are so soft! The price was unbelievable for king size sheets! I have never gotten sheets of this quality for that small of a price !
Love these sheets and I like it came with 4 pillowcases!
Super soft and comfy Fitted sheet does NOT stay on the mattress at all It pops off EVERY time my husband or I roll over SO ANNOYING
Washed these sheets before using, seams are coming apart along with other torn/thin places.
Hello, We are extremely sorry about the quality of these sheets. Due to COVID , we had to use other manufacturers to produce these sheets and they were not made to our standards. If you see past reviews, there are nothing but good things to say about them. For the inconvenience, we are offering everyone a full refund of their sheets. Please email us at [email protected] for more information. Thank you, we apologize for any inconvenience.
Not good quality. Holes Down the seam in the corner within a week of use. Snags extremely easily. One pillow case had a hole in it when we received it. Very thin. Ordered the dark gray and they are more of a dark olive green. Contacted Jane and they were very kind about the situation.
Hello, We are extremely sorry about the quality of these sheets. Due to COVID , we had to use other manufacturers to produce these sheets and they were not made to our standards. If you see past reviews, there are nothing but good things to say about them. For the inconvenience, we are offering everyone a full refund of their sheets. Please email us at [email protected] for more information. Thank you, we apologize for any inconvenience.